Molimo sačekajte...
Sistem trenutno vrši obradu podataka
Online rezervacijom štedite novac i doprinosite zaštiti životne sredine.
Intertravel brine o vama tokom celog vašeg putovanja.

Turkish Airlines: Widen Your World

Magazin / Vesti
Objavljeno 10.12.2014

Turkish Airlines, aviokompanija koja već tri godine zaredom ponosno nosi titulu najbolje aviokompanije u Evropi i pet godina zaredom je proglašena najboljom aviokompanijom u južnoj Evropi, predstavila je svoj novi globalni slogan, Widen Your World.

Turkish Airlines leti u više država nego ijedna druga avio kompanija na svetu, novi slogan koji će u narednih godinu dana predstavljati ponudu ove kompanije je „Widen Your World“ (Proširi svoj svet). Ovoj svečanosti prisustvovao je i Njegova Ekselencija gospodin Mehmet Kemal Bozaj, ambasador Turske u Srbiji.

Turkish Airlines, koja iz Srbije leti već osam godina, turistima nudi letove do brojnih destinacija širom sveta. Kao jedan od najvećih prošlogodišnjih uspeha ubraja se povećanje broja letova na relaciji Beograd–Istanbul čime je značajno olakšana konekcija sa evropskim i drugim destinacijama. 

„Slogan Widen Your World sam se nametnuo u želji da putnike podstaknemo da nastave u istraživanju najegzotičnijih delova sveta, kao i da željene destinacije dostignu uz najkvalitetniju uslugu. Sa druge strane, Turkish Airlines leti u više država nego ijedna druga aviokompanija na svetu i zato zaista snažno verujemo u poruku koju šaljemo putem novog slogana, a to je da mi omogućavamo da naši putnici stignu do destinacija koje su ranije bile teško dostižne. U godini za nama koja je bila veoma uspešna, veliku pažnju posvetili smo turistima iz Srbije, uveli smo nove letove za Istanbul i tako olakšali konekciju sa svim svetskim destinacijama verujući da ćemo u narednom periodu svojim putnicima pružiti još bolje iskustvo“, izjavio je Ozgur Boran, generalni direktor kancelarije Turkish Airlines u Beogradu. 

Novi slogan Widen Your World obeležen je i pokretanjem posebnog travel bloga koji kreiraju zaposleni u kompaniji Turkish Airlines, a čiji je cilj deljenje kulture putovanja sa putnicima i informacija o hrani, mestima za posetiti i niz drugih zanimljivih korisnih saveta. 

U okviru predstavljanja novog slogana, dodeljene su nagrade najboljim turističkim agencijama: za prvo mesto u ukupnoj prodaji, za najveći broj prodatih karata u biznis klasi i za agenciju koja je u prethodnoj godini imala najveći skok u prodaji. 

Tokom leta, Turkish Airlines nudi bogat zabavni sadržaj koji čine filmovi i serije raznovrsnih žanrova, emisije, igre i sistemi pokretnih mapa, kao i pretraživanje interneta, upotreba mobilnog telefona i slanje mejlova.

Tokom letova, putnici mogu da uživaju u najboljim obrocima napravljenim od svežih i najkvalitetnijih sastojaka koje je sastavio kulinarski tim ketering kompanije DO&CO. (INtertravel)