Molimo sačekajte...
Sistem trenutno vrši obradu podataka
Online rezervacijom štedite novac i doprinosite zaštiti životne sredine.
Intertravel brine o vama tokom celog vašeg putovanja.

Sigurno putovanje - sa polisom osiguranja

Magazin / Vesti
Objavljeno 11.12.2014

Sa polisom putnog zdravstvenog osiguranja odmor je bezbrižniji bez obzira da li letujete u Grčkoj, Turskoj ili Španiji ili ste na zimovanju u Austriji, Italiji ili Francuskoj.

Agencija Intertravel, u saradnji sa renomiranom kućom za osiguranja DDOR Novi Sad, omogućava da letovanje zaista bude bez briga jer je, u slučaju neprijatnih situacija - plaćeno lečenje, lekarska intervencija, nadoknada za izgubljene kofere, nadoknada troškova otkazanog puta... 

O prednostima putnog zdravstvenog osiguranja pričali smo sa Sinišom Pratljačićem, regionalnim direktorom DDOR Novi Sad.

Zašto je putno zdravstveno osiguranje važno?

- Posedovati putničko zdravstveno osiguranje je jedan od osnovnih preduslova prilikom putovanja po svetu, a većina turističkih agencija u našoj zemlji ga naglašavaju kao obavezno prilikom zaključivanja aranžmana. Na taj način smanjuje se briga o neželjenim zdravstvenim problemima na putovanju. Nažalost, užitak putovanja ponekad donosi i nepredviđene opasnosti po zdravlje. Zato DDOR Novi Sad savetuje da sebe i svoje najmilije osigurate pre svakog putovanja!

Šta sve pokriva polisa osiguranja?

- Polisa putničkog zdravstvenog osiguranja sa asistencijom koje DDOR Novi Sad pokriva troškove pružanja neophodne medicinske pomoći zbog iznenadne bolesti ili povrede, i to: ambulantnog lečenja, nabavke lekova i sanitetskog materijala, hitnog prevoza do najbliže bolnice, bolničkog lečenja, neophodne dijagnostike, neodložnih operacija zbog akutne bolesti, stomatološke usluge u cilju olakšavanja akutne zubobolje i druge troškove, u skladu sa uslovima osiguranja.

Pored troškova lečenja i prevoza osiguranika, osiguranjem su obuhvaćene i usluge asistencije. Medicinska asistencija podrazumeva pružanje informacija i pomoći 24 časa, organizaciju hitne zdravstvene pomoći, organizaciju neophodnog prevoza osiguranika do bolnice/klinike, odnosno u zemlju, organizaciju prevoza posmrtnih ostataka u zemlju, u slučaju smrti osiguranika. Putna asistencija podrazumeva informisanje u slučaju gubitka ili kašnjenja prtljaga, informisanje o zemlji u koju se putuje, razne savetodavne usluge u vezi hitnog putovanja, prenos hitnih poruka, informacije u vezi rent-a-car usluga i dr. Pravna asistencija znači organizovanje pravne pomoći (upućivanje na advokata) kada je osiguraniku neophodna pravna zaštita, upućivanje na predstavnike lokalnih organa, ambasada, konzulata, zatim obezbeđenje usluga prevodioca, administrativnu pomoć u vezi sa ličnim i putnim ispravama, ali troškove honorara advokata plaća osiguranik, kao i troškove prevoda.

Pored klasičnog putničkog zdravstvenog osiguranja, DDOR u svojoj ponudi ima i međunarodno putno osiguranje koje pokriva ceo svet a dodatno pruža mogućnost osiguranja i prtljaga i otkaz putovanja.

Zbog čega se turisti najčešće obraćaju lekarima na putovanjima?

- Mnogi su razlozi zbog kojih turisti odlaze kog lekara. Ponekad je to najobičnija prehlada, ubod nekog insekta, sunčanica ili slično, a ponekad je u pitanju nezgoda i potreba za ozbiljnijom intervencijom, pa je potrebno da se pacijent duže vreme zadrži u ambulanti ili bolnici. Bitno je da znamo da ukoliko pre odlaska na putovanje zaključimo polisu zdravstvenog osiguranja, odlazak kod lekara može da prođe bez dodatnog stresa. Ukoliko takvu polisu ne posedujemo, troškovi lekarskih intervencija mogu nas koštati kao dva ili više turističkih aranžmana.

Da li postoji nešto što ne ulazi u osiguranje?

- Osiguraniku se uz polisu uvek daju i opšti uslovi osiguranja u kojima je detaljno navedeno, pored ostalog, i za koje slučajeve su isključene obaveze osiguravača, tj. DDOR Novi Sad. To su, na primer, hronične bolesti koje su postojale ili za koje se znalo u vreme zaključenja osiguranja, posledice namernog povređivanja, osigurani slučaj koji nastupi kao posledica profesionalnog, amaterskog ili rekreativnog bavljenja opasnim (ekstremnim) sportovima i drugo.

Koji je proces korišćenja (medicinske) pomoći u inostranstvu i kako se naplaćuje osiguranje?

- Ukoliko se dogodi osigurani slučaj - iznenadna bolest ili povreda za vreme boravka u inostranstvu - osiguranik se obraća Centru za pomoć međunarodne organizacije "Europ Assistance", prijavi podatke iz polise i razlog obraćanja i postupi u skladu sa dobijenim instrukcijama. Centar za pomoć je na usluzi, dostupan nonstop, a komunikacija se odvija i na srpskom jeziku. Stručna lekarska pomoć će biti ukazana u najbržem vremenskom roku. U korak sa savremenim tehnologijama i u cilju što boljeg pružanja usluge našim sadašnjim i budućim klijentima, kreirali smo besplatnu aplikaciju - DDOR Android, uz pomoć koje se može na brz i efikasan način pozvati pomoć, prijaviti šteta ili kupiti polisa. Troškove ambulantnog lečenja i lekova koje eventualno sam plati, osiguranik može da refundira po povratku u zemlju. Pored toga, korisnik osiguranja je obavezan da zahtev za naknadu troškova podnese u roku od mesec dana od dana završetka lečenja ili prevoza, odnosno povratka u zemlju.

Da li postoje popusti pri kupovini polise?

- U zavisnosti od potreba i organizacije putovanja, polisa putnog osiguranja se može zaključiti kao individualno, grupno ili porodično osiguranje. Posebno je potrebno napomenuti da zaključenjem porodičnog paketa, koji podrazumeva osiguranje za oba roditelja i maloletnu decu, ili jednog roditelja i najmanje troje maloletne dece, mogu se ostvariti značajni popusti.

Šta savetujete našim čitaocima i putnicima?

- Naš savet putnicima jeste da pred svaki odlazak u inostranstvo, bilo da je u pitanju letovanje ili odlazak na skijanje, obavezno zaključe putničko zdravstveno osiguranje, kako bi im odmor ili službeni put protekao opušteno. Osiguranje ovog tipa treba da bude navika svih putnika, jer time su zaista zaštićeni tokom svog boravka u inostranstvu. Iako zvuči kao fraza - putovanje treba uvek da bude uživanje!

Ukoliko pozovete naš Call centar na 011 310 89 99 (svakog dana, od 8.00 do 20.00), pored kupovine polise putnog zdravstvenog osiguranja možete obezbediti i avio karte i smeštaj bilo gde na svetu. (Intertravel)