Nikol Kidmen - novo zaštitno lice kompanije Etihad Airways
Etihad Airways je pokrenuo novu globalnu brend kampanju uz svetsku premijeru nove TV reklame u Abu Dabiju, kojoj su prisustvovali holivudska glumica Nikol Kidman, predstavnici globalnih medijskih kuća i stotine odabranih gostiju.
Nikol Kidman je istovremeno zvezda i narator reklamnog filma, koji se prikazuje na svetskim TV stanicama i društvenim mrežama u varijantama od 60 i 30 sekundi, dok se slike iz kampanje pojavljuju u štampanim, digitalnim medijima i na reklamama na javnim mestima.
TV reklama je snimljena u novoj perjanici Etihad Airwaysa, avionu Airbus A380, kao i na lokacijama širom sveta, među kojima su i brojne znamenitosti Abu Dabija. U reklami se takođe pojavljuje i digitalno kreirana scena Kidmanove u enterijeru Luvra u Abu Dabiju, koji će uskoro biti otvoren, kao veličanstveni futuristički prikaz savremenog građevinarstva slavnog arhitekte Žana Novela, inspirisanog svetlošću i geometrijskim oblicima koji krase ovaj emirat.
Moderni paviljon kod "Stare luke" (Port Vieux) u Marseju, koji je projektovala kompanija "Foster & Partners", odabran je kako bi se dočarala fokusiranost avio-kompanije na dizajn, dok Villa Méditerranée, takođe u Marseju, centar kulture i promocije međunarodnog dijaloga i prijateljstva, simbolizuje ulogu Etihad Airwaysa kao globalnog ambasadora. Sala u baroknom stilu iz 17. veka u poznatoj Strahov biblioteci u Pragu predstavlja znanje, učenje i želju za inovacijama i liderstvom.
Osetite ideje!
Uvodna scena prikazuje Kidmanovu kako lista inspirativni roman u Strahov biblioteci, dok naredne scene prikazuju glumicu kako uživa u revolucionarnoj unutrašnjosti i uslugama koje pruža novi avion A380 Etihad Airwaysa.
Tu spada opuštanje u Salonu, uživanje u gledanju TV-a u prostranom apartmanu u Prvoj klasi i opuštanje na velikom krevetu u trosobnoj Etihad RezidencijiTM – jedinom privatnom apartmanu te vrste u komercijalnoj avijaciji. Završna rečenica „Jer naš cilj nije da poboljšamo ono što je već urađeno, već da kreiramo nešto drugačije“, zaključuje ovu TV reklamu uz snimak novog aviona A380 iz vazduha, na večernjem suncu, koji blista u novom dizajnu spoljašnjosti „Lica Abu Dabija“.
Reklamu pogledajte OVDE.
Priču o brendu Etihad Airways protumačio je i pretočio u vizuelnu formu režiserski tim i bračni par Entoni Atanasio (Anthony Atanasio) i Valeri Martinez (Valerie Martinez), koji je kreirao neke od vizuelno najsmelijih reklama u proteklih šest godina i osmislio dovitljive i opčinjavajuće reklamne filmove za vodeće svetske brendove.
Po rečima Entonija Atanasija, „ova reklama predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje neverovatne atmosfere lepote i dirljivosti, kako bi gledaoci „osetili“ ideje, povezanosti, materijale, kreativnost, svežinu i uzbuđenje, kao i opipljive, lične pogodnosti koje imaju od drugačijeg letenja koje je osmislio Etihad Airways“.
Producent TV reklame je Trent Simpson, preko produkcijske kuće Tomas end Tomas (Thomas and Thomas) u Londonu. Direktor fotografije je britanski kinematograf Danijel Landin (Daniel Ladin), koji je snimio brojne kratke filmove i muzičke spotove za grupu Roling Stouns, Dejvida Bouvija i Madonu, kao i TV i bioskopske reklame za vodeće prvoklasne svetske brendove.
Aviokompanija je posebno naručila prateću muziku, koju je komponovao Rameš Satija, kreativni direktor i kompozitor u kompaniji za dizajn zvuka Song Zu iz Sidneja. Satijina jednostavna filmska kompozicija, prožeta elementima arapske muzike, savršeno prati vizuelne elemente. Dirigent je Rodžer Benedikt iz Orkestra filmske muzike u Sidneju (Sydney Scoring Orchestra), grupe elitnih muzičara iz Sidnejskog simfonijskog, Australijskog kamernog i Orkestra australijske opere. (Intertravel)