Molimo sačekajte...
Sistem trenutno vrši obradu podataka
Online rezervacijom štedite novac i doprinosite zaštiti životne sredine.
Intertravel brine o vama tokom celog vašeg putovanja.

Alitalia: Novi brend, novi izgled i novi proizvodi

Magazin / Vesti
Objavljeno 05.06.2015

Avio kompanija Alitalia predstavila je svoj novi brend, novi dizajn spoljašnjosti aviona i novi vizuelni identitet.

Novine su predstavljene na velikoj svečanosti na Aerodromu Fjumićino u Rimu.

Avio-kompanija je takođe najavila unapređenja na proizvodima u svim klasama usluga na svojoj floti širokotrupnih aviona koji obavljaju međunarodne letove sa ciljem da se ponovo pozicionira na svetskoj sceni kao lider u pružanju vrhunskih usluga i moćan ambasador Italije.

Ove novine označavaju značajnu prekretnicu za italijansku nacionalnu avio-kompaniju, koja prolazi kroz proces revitalizacije u svim oblastima svog globalnog poslovanja. 

Posle 46 godina, zelena traka će po prvi put nestati sa trupa aviona. U središtu novog dizajna je veće trobojno slovo "A" na zadnjem delu aviona, koje predstavlja italijansku zastavu širom sveta. Savremenija tipografija i novi stil odlike su nove kompanije.

Topla boja slonovače na trupu aviona novom izgledu dodaje još jedan element italijanskog stila i elegancije, a osećaj brzine se stvara prefinjenim nizom linija koje progresivno vode ka zadnjem delu aviona.

Živo i savremeno novo brendiranje će takođe karakterisati dekor kabina moderne flote aviona Airbus, Boeing i Embraer, ostvarujući svežije, jedinstveno italijanske enterijere sa više stila koji sada sadrže onu vrstu finih detalja i dizajn koji se povezuje sa luksuznim sportskim automobilima.

Vodeći italijanski brendovi će u velikoj meri biti zastupljeni u avionima, počev od novog dizajna "Poltrona Frau" kože na sedištima u Biznis klasi, "Frette" posteljina, stonog posuđa "Richard Ginori" i "Ferragamo" nesesera.

Novi doživljaj na letu značajno naglašava veći izbor za putnike, inovacije, kvalitet, i što je najvažnije, gosti mogu da odluče kako žele da se opuste, obeduju i zabave tokom leta.

Od danas, bežična internet konekcija će postepeno biti uvedena na svim avionima koji lete na dugim linijama, kao i unapređen izbor filmova i zabave tokom leta.

Avion Airbus A330 sa novim dizajnom, koji je predstavljen, nazvan je po Artemisiji Đentileski, italijanskoj umetnici iz 17. veka.

Avion A330-200 danas, 5. juna, obavlja prvi let na liniji između Rima i Abu Dabija pa se vraća u Milano.

Ovo predstavljanje se odvija posle pet veoma uspešnih meseci partnerstva sa manjinskim akcionarom, avio-kompanijom Etihad Airways, u okviru koga je već prevezeno više od 70.000 zajedničkih putnika na sve većem broju kod šer letova.

Pored rasta prihoda od direktnih i kod šer linija, Alitalia će takođe imati koristi od ostvarene sinergije, koja nije vezana za zajedničke prihode, čija će vrednost u 2015. godini iznositi više od 15 miliona američkih dolara. Ova sinergija će biti upotpunjena investicijom u zajednička tehnološka rešenja i razmenom najboljih iskustava iz prakse između ove dve avio-kompanije.