Molimo sačekajte...
Sistem trenutno vrši obradu podataka
Online rezervacijom štedite novac i doprinosite zaštiti životne sredine.
Intertravel brine o vama tokom celog vašeg putovanja.

Sve što treba da znate: Web check-in

Magazin / Saveti
Objavljeno 10.08.2015

Pojam web check-in ili online check-in predstavlja prijavu na let preko interneta.

Većina avio kompanija ima omogućen web check-in za letove iz Beograda a među njima su i Aegean, Air Serbia, Austrian Airlines, Alitalia, Emirates, Etihad Airways, LOT, Lufthansa, Qatar Airways, Swiss, Turkish Airlines...

Posle kupovine avio karte preko nekog od kanala agencije Intertravel (online / 011 310 89 99 / dolaskom u poslovnicu) putnici imaju mogućnost prijave na let preko interneta.

Usluga web check-in putnicima omogućava da se registruju za let sa bilo kog uređaja koji ima pristup internetu, izaberu sedište i odštampaju kartu za ukrcavanje (boarding pass). Putnici će moći da se prijave na let najranije 36 do 23 sata i najkasnije 60 do 30 minuta pre planiranog vremena polaska leta, u zavisnosti od pravila avio kompanije. Potrebno je da putnici odštampaju svoju kartu za ukrcavanje i ponesu je na aerodrom.

Ukoliko putnik nema štampač, neće moći da štampa boarding kartu sa bar kodom koja je neophodna za ulazak u avion, ali sedište, naravno, može da izabere.

Uslugu prijave na let putem interneta takođe mogu da koriste i putnici koji imaju prtljag za predaju. Potrebno je da putnici donesu svoj prtljag na poseban šalter za brzu predaju prtljaga (baggage drop-off) najkasnije 45 minuta pre leta i da budu na odlaznom izlazu najkasnije 20 minuta pre leta. Na aerodromu, putnici koji su se prijavili na let putem interneta i sa sobom nose samo ručni prtljag, ne moraju da odlaze na šalter za prijavu na let i mogu odmah da se upute ka pasoškoj i bezbednosnoj kontroli. Primenjuju se sva standardna pravila koja se odnose na predati i ručni prtljag. (Intertravel)